Instruktioner om opbevaring og returnering af produkter.
For instruktion om opbevaring af vores produkter, følg venligst nedenstående links:
Sørg venligst for at have læst al nedenstående information, inden du returnerer et produkt til os.
Vær venligst opmærksom på, at denne returproces er for vores offentlige og private kunder.
Hvis du er slutbruger og vil returnere et produkt, skal du kontakte den hjælpemiddelcentral/det hjælpemiddeldepot, som du modtog produktet fra.
Sørg venligst for at læse desinfektionsprocessen nøje (for alle returnerede produkter - kørestole/scootere/hjælpemotorer/Jay produkter).
Garanti
Sunrise Medical ApS produkter leveres med 1 års garanti til offentlige kunder og virksomheder, eller efter gældende aftale.
Garantien dækker funktionsfejl, materialefejl og fabrikationsfejl, der opstår ved normal brug i den gældende garantiperiode. Garantireparationer skal, efter godkendelse fra Sunrise Medical, udføres af personale/teknikere, der er uddannet af eller kontraktligt godkendt af Sunrise Medical.
Sunrise Medical har beslutningsprioritet i garantispørgsmål.
Private kunder har garanti i henhold til købeloven.
Ved garantisager kontaktes Sunrise Medicals kundeservice.
Sunrise Medical ApS garanti dækker ikke:
- Fejl der opstår/kan opstå ved normal slitage.
- Slitage og brugstegn på f.eks. (men ikke begrænset til) batterier, dæk/slange, polstring, klodser, bremseklodser.
- Fejl forårsaget af utilstrækkelig vedligeholdelse.
- Skader forårsaget forsætligt eller uagtsomt.
- Fejl som følge af manglende overholdelse af brugsanvisningen.
- Fejl som følge af uautoriseret ændring/genopbygning af produktet.
Ved garantisager kontaktes Sunrise Medicals kundeservice.
Retningslinjer for Returnering af produkter
1) Reklamation
Hvis du ønsker at gøre brug af din reklamationsret, bedes du give os besked om varenummer, serienummer, ordrenummer og fuld beskrivelse via følgesedlen. al returnering skal på forhånd aftales med Sunrise Medicals kundeservice.
2) Reklamation over leverancer
Hvis du modtager en beskadiget levering fra Sunrise Medical, skal du nægte at acceptere den. Dokumentér venligst med fotografi.
Ved skader og mangler i leverancen skal modtager straks meddele dette til Sunrise Medicals kundeservice samt transportøren. Udbedring eller returnering skal aftales med Sunrise Medicals kundeservice.
Hvis det leverede antal varer ikke svarer til det der er angivet på fakturaen eller hvis der ved modtagelsen er skader på varen eller emballagen, skal modtageren påtale dette overfor transportøren og gøre påtegning på fragtbrev eller følgeseddel. Samtidig skal Sunrise Medicals kundeservice informeres om skaden eller manglen.
Produktet skal straks returneres i henhold til nedenstående returproces.
Returprocedure
Returner ikke produkter før du har en godkendelse fra Sunrise Medical. Du opnår en godkendelse ved at anmode om en retur via føljesedlen.
For at vi skal behandle din retur korrekt, er det vigtigt at du følger nedenstående punkter nøje:
1. Kontakt Sunrise Medicals kundeservice på telefon eller via mail.
2. Returner venligst ikke produkter uden først at få det godkendt af Sunrise Medical. Hvis du undlader dette, kan din returanmodning forsinkes eller afvises.
3. Decinficer alle produkter inden de returneres.
4. Det er hjælpemiddelcentralens eller hjælpemiddeldepotets ansvar at sikre, at det korrekte produkt/dele er pakket forsvarligt i den originale emballage – undladelse heraf kan medføre, at returanmodningen/reklamationen afvises.
Varen skal returneres inden for 14 dage eller som aftalt. Returanmodninger senere end 14 dage vil blive afvist.